Era Christmăs. M-am dus la H&M ca să cadou…

Printre zurgălăi și voie bună am zărit un puști tolănit pe podeaua lustruită. Respira dar nu mișca. Puștiul, nu podeaua. Ta-su stătea în picioare nedumirit și tăcut cu mâinile atârnate deloc natural pe lânga corp. M-am dat îndărăt, să trag o privire amănunțită printre clienți și țoale manufacturate de cambodgieni muritori de foame. Atunci am observat: țâcă ăl mic avea mustăcioară albă. Era un fel de Benjamin Button. Doar că în loc de actorul ăla blond pe care îl adoră femeile, era Dragnea. Se dădea cu curul de podeaua lustruită pentru că făcuse prostii și era pedepsit. Nu avea voie să prim ministru. Iar atunci m-a lovit: în rolul domnului cu mâinile atârnate deloc natural pe lână corp era chiar președintele acela care pare să sufere de bruxism. Am pus mâna pe niște chiloți și m-am dus la casa de marcat de la H&M Home pentru că acolo nu era coadă.1484216327big_3

Mai târziu eram acasă și mă dădeam cu scroll-ul pe internet. O tanti cu nume pe care inițial am vrut să-l citesc, era propusă de Micuțul D. că cică să pim-ministru dânsa în locul lui. Apoi după ce a propus ce a avut de propus, l-a amenințat pe președinte că-i dă și-un pumn în falcă de-l dă jos din poziția de președinte. Înainte de asta însă, mustăciosul s-a aplecat să dea cu piatra. O piatră numită Sevil Shhaideh.  După recenta serie de atentate era clar faptul că această propunere ar arunca pe plan internațional disputa începută în H&M dintre Micuțul D. și președintele prea-statornic. Să fi fost acesta planul Micuțului D. de la bun început?

Apoi președintele cu genunchi înmuiați a venit și a avut dârzenia să zică nu; lent și scremut, așa cum îi stă în fire. Apoi Micuțul D. a venit și a mai făcut niște ifose, după care a zis că hai că-l propune pe unu… băiatul ăla tânăr cu G… Și uite-așa Sorin Grindeanu sau Grîndeanu (nici Dragnea nu știe exact) a devenit prim ministru declarând despre prietenia dintre el și Micuțul D. că: „Este o relație de subordonare, este presedintele PSD, e simplu.”

Eu am închis pagina și am dat scroll mai departe. După alte câteva burice de degete frecate de mousepad m-am oprit. Mi-am zis că mai bine decât să citesc politică internă îmi iau un film de pe torrente.

Bîtu-Tudoran Ștefan

Leave a Reply

